en lugn fredag

jag har precis kört matilda, kajs och anna till julbord.. jag skulle igentligen följs med men jag hoppade det idag. Imorgon blir det party matilda fyller 19 så vi har hittat på massa roligt :) Men det får ni veta imorgon.

Så ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt med mamma, robin och alex. Blir en riktigt lugn och myskväll:) Vi har köpt räkor och gott bröd som vi ska käka. Och självklart kolla idol, vem åker ut ikväll? Jag hoppas tyvärr på alice hon är jätte duktigt men gillar ROBIN B och KEVIN mer.. Men vi får se ikväll hur det blir...

Dom ringde från espresso house idag, och vet ni....? JAG FICK JOBBET ;D Så glad blev jag så jag börjar redan på tisdag. ska bli så himlans kul. Och dom har så bra system där, jag börjar jobba i stenungsund och sedan när jag kan allt så har jag möjlighet att börja jobba extra i göteborg med om dom behäver folk. Man är liksom anställd över allt inom espresso house så det är kanon:) så nu får ni komma och fika hos mej..




Vi hörs senare snyggingar, pusss

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Grattis gumman :D Spännande! Du är ganska bra på att fixa jobb iaf. haha. men de kan du behöva om ni ska kunna flytta :D wiho. kommer hänga där dygnet runt ;) moha

2008-12-06 @ 16:24:57
URL: http://sandratyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0