idol-fredag!

Hade ingen bra överskrift så fick bli något bara! Nu håller jag på att göra mig iodrning lite smått för att snart åka till rickard  där sandra väntar helt förtvivlat på sin älskade jossefin! Men jag kommer snart gumman! :) (L)
Där blir det mys och vi kommer ´nog tillbringa kvällen där med för det händer inte mycket i lilla Stenungsund!
TYVÄÄÄÄÄRRRR!
Men jag hoppas att ni får en trevlig kväll så hörs vi senare eller imorgon :)
kraaam!



ni är galet söta tillsammns!  Sälen nästa :)




sälen nästa :)


sälen nästa :)


sälen nästa :)

Dom här goingarna ska jag umgås med ikväll och det
är halva styrkan inför sälen men hittade tyvärr inga kort på dom andra men det kommer :)
Ha nu en trevlig kväll allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha du är för söt! men du hade rätt, jag var förtvivlad o väntade på dig :D:D:D

2008-12-13 @ 14:00:57
URL: http://sandratyp.blogg.se/
Postat av: Keev

Sälen, Ooh yees!

2008-12-14 @ 01:30:25
Postat av: Anna

Åh var är den skarfen köpt som tjejen har på sig? Himla fin, skulle bli så tacksam om du skriver i bloggen var man kan hitta den ;);) Fin blogg du har annars ;) Du o din kille verkar vara så IN LOVE! (L) Lycka till i fortsättningen.

2008-12-14 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0