Måndag 1 December :)

Imorse var det segt att gå upp, det var kallt och mörkt ute och jag var väldigt trött! Denna dag har inte varit min lyckodag!
Vi hade Konditorkurs sista lektionen så hade jag glömt låsa in mina skor i skåpet och tror ni inte på fan att någon jävel roade ig med att sno dom då! Åhhh blir så trött på idioter som inte kan skilja på mitt och ditt. Jag älskade dom skorna och dom var helt nya! Det är så himla tråkigt bara, för vi har eget omklädningsrum och det måste vara någon man känner.. Det är bara vi som kommer in där liksom! TRÅKIIIGT ÄR DET! 

Iaf efter skolan så åkte jag hem till julia och så lagade vi lite god mat och pratade en hel del.. Det behövs ibland, man behöver prata av sig.  Och så ringde dom från espresso house, jag hade sökt extrajobb där, så jag ska dit på anställningsinterjuv  på trosdag, så håll tummarna för mig. Det skulle vara grymt roligt att få jobba där och lära sig att göra lika gott kafe som dom gör där :)

Nu börjar desperate housewives det är kul :) Så har en bra kväll. Vi hörs imorgon,
PUSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka skor va de gumman? :( du är fan helt otrolig med att få jobb, haha! galning. Lycka till =)

2008-12-01 @ 21:11:09
URL: http://sandratyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0