Myskväll med älskling!

Nu har jag precis käkat lite god mat, det blev kyckling, pommes och någon vitlökssås, ni som känner mej vet ju hur mycket jag älskar vitlök.
Nu ska jag ta mej en dusch och sedan gosa ner mej i soffan bredvid alex och glo en bra film, tyvärr inte MammaMia.. Så här en bra kväll allihopa så hörs vi imorgon igen :)


jag  känner att jag är lite dålig på att ladda upp bilder här i bloggen! Men här får ni några, mer kommer imorgon! :)



min älskade alexander, <3



tillsammans så är vi bääääst! <3



vi har alltid varit bästakompisar och det kommer vi alltid att vara <3



vi är allitd lika snygga tillsammans, ;p <3


Jag tänkte försöka börja blogga lite på morgonen med men jag är så himlans trött på morgonen så jag ligger kvar i sängen så länge som det går så jag hinner alltid precis till skolan! ;p

PUSSSSSSSS J !!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naw du är la goer! Jag älskar dig så himla mycket. Går alltid in på din blogg för jag tänker på min bästa vän så mycket o vill veta vad hon gör på dagarna :) Tycker om dig så sjukt mycket. Du gör mig glad. Men du gumman, jag vill med ha bilderna :( Kom till msn o skicka.

2008-12-04 @ 20:38:47
URL: http://sandratyp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Naw du är la goer! Jag älskar dig så himla mycket. Går alltid in på din blogg för jag tänker på min bästa vän så mycket o vill veta vad hon gör på dagarna :) Tycker om dig så sjukt mycket. Du gör mig glad. Men du gumman, jag vill med ha bilderna :( Kom till msn o skicka.

2008-12-04 @ 20:39:13
URL: http://sandratyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0