1 månad kvar!

Hej :) Nu sitter jag på jobbet och slappar, finns inte så mycket att göra! Jag slutar kl 8 ikväll, trååk! Men jag behäbver pengarna nu vid juletid och allt. JULKLAPPAR! Jag har verkligen inte en aning om vad jag önskar mej iår, men jag kommer nog snart på tusen saker som jag vill ha. haha ;p Jag älskar att ge bort julklappar lika mycket som jag älskar att få julklappar, så har redan börjat småhandla lite. Det är så kul att se hur glada nära och kära blir när dom öppnar sina paket! Vad önskar ni er i julklapp?! :)

Nu är det drygt 1 månad kvar tills vi åker till sälen! Jag ska ju fira min nyår där uppe i år och det kommer bli hur mysigt som helst! Men jag hatar att vänta jag vill åka nuuuu. Jag väntar på min nyårsklänning som inte ha kommit ännu och det var nästan 1 månad sen jag beställde den! Dåligt tycker jag!

Vi hörs senare! :) PUSSSSSSSSS



Sandra vi kommer få grymt roligt där uppe, fest skidåkning och lite mer fest! Eller vad tror du gumman?!
Jag hoppas att du läser min blogg nu när jag lovat att skärpa mej med uppdateringen ;) Du är söt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh lät inte helt fel:D

2008-11-26 @ 20:43:32
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha sötnos! klart jag läser. Jag hade jätte tråkigt igår så jag skaffade mig med en blogg ;) Får la se hur länge jag orkar skriva i den, haha! 1 vecka max. Jag har länkat din blogg på min sida ;) jag är schysst! SÄLEN blir grymt, du o jag baby girl!

2008-11-26 @ 21:53:54
URL: http://sandratyp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har bytt layout, hoho! Vad tyckte du om min? ;) ganska bra för en nybörjare va?

2008-11-26 @ 23:39:51
URL: http://sandratyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0