GodMorgon!

Jag vet inte vad jag gör uppe så här tidigt idag jag som har lov och allt, men nu slipper jag ju sova bort varje dag av det!
Min dag ser väldigt lugn ut, vid 14 tiden så ska jag hämta upp julia idag, vi ska baka lussebullar och ett pepparkaksslott, lägg märke till slott! Jag har inte en aning om hur man gör jag är inte direkt konstnärlig av mej, men julia har bestämt sig, hon ska ha en jävla slott ;p haha! Vi får se hur detta går. Jag lovar att ta bilder så ni får se hur det blev...



Nu ska jag ta och göra iordning lite frukost jag är hungrig. :)
Det blir nog en sväng i lite affärer idag med det hinns alltid med, julen närmar sig.
Och julklappshögen växer.  

jul på liseberg och ju bara så otroligt mysigt, jag älskar det! Man får sån otrolig julkänsla när man går där inne, blir nog en sväng in med vänner och en med alexander iår, två gånger är ju alltid mysigt :) 


vi har tur som bor i göteborg och så nära liseberg, det är så otroligt mysigt på vintern! 


Vi hörs lite senare, pusss j !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0