heeeey!

Idag är den segade dagen på länge. Jag okar och känner inte för något. Vet inte varför. bläää!
3;e veckan på praktiken, jag saknar faktiskt skolan nu, alla kompisar. Man hinner inte ses någonting nu liksom, alla jobbar olika tider. Och vi som fortfarande går i skolan har det faktiskt ganska bra, bättre än vad vi tror att vi har det.
Men klart sedan när vi gått ur skolan med utbildning så tjänar man sina egna pengar, man flyttar hemmifrån man tar hand om sig själv, och det läääängtar jag som en tok efter, att ha mitt eget liksom!

Ja just det, måste berätta om lördagen lite snabbt, den började med att jag åkte hem till sandra vid 18 tiden och vi började dricka lite och pratade om allt möjligt innan de andra tjejerna kom. Vi ses inte så ofta nu för tiden gumman, jag saknar oss!
undetiden gjorde vi oss iordning och sedan kom de andra och vi sjöng singstar, usch vad illa det lät tjejer. SORRY ;)
Sedan var det dags att dra ner til plankton där festen höll till. Så mangan och rickard kom och hämtade oss, snällt killar.
Det gick ganska fort ner med bilarna och när dom stannar för att släppa av oss så kommer cevilpolis och stannar bredvid oss, och killarna fick blåsa och så, men som TUUUUR va så klarade dom sig utan böter eller något. Riktigt schysta polisar som tur va för killar ni körde alldeles för fort. Men denna gngen gick det bra iaf :)
Sedan inne på Plankton så hade vi en super trevlig kväll, tack tjejer!

Nu så ska jag krypa ner i sängen och gosa ner mej, känns som jag håller på att bli sjuk, typiskt!
V i hörs senare kanske, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Älsklingpälskling. Har suttit o läst din blogg nu :) De va mysigt. Du är så gullig. Jag borde med fixa en blogg så vi kan läsa om varandras dagar ;) Saknar dig redan, hihi. Tack för en underbar helg! I love yoy with all my heart, best friend.

2008-11-23 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0