Hemma från praktiken!

Hej :)
Äntligen hemma igen, idag var det en väldigt lugn dag så det blev mesta dels städ, tråkigt men det var faktiskt ganska skönt slippa stressa hela tiden, för det är precis vad man gör hela tiden i mitt yrke. Efter att jag slutat så åkte jag till min frisör för att beställa tid för klipp och färg, det behövs och kul att sämma bort sig lite och känna sig lite extra fin innan jag åker till stockholm, jag läängtar det kommer bli jätte kul att bara komma dit en helg.

Jag frågade alex igår om vi inte skulle flytta till en lägenhet i stockholm istället, men det var han inte lika sugen på som jag! Jag älskar stockholm. Men vem vet han kanske ändrar sig en dag, ?!

Nu ska jag laga lite mat innan jag ger mig av igen! tyvärr så hinner jag inte träna idag kom lite saker emellan, men imorgon ;) Vi hörs sen, puss j



Nu är det verkligen vinter ute fick skrapa rutorna inna jag åkte imorse och usch vad kallt det är ute, buuuuurrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0