julklappshandel :)


Nu är jag färdig för att åka och kolla lite julklappar, jag vet vad mammi och paplpi önskar sig iaf så får se om jag hittar det idag så fall blir det 2 julklappar med mig hem och några till om jag har tur :)

Hade tänkt att hinna med en sväng på sport life idag också, men jag känner inte för att träna just nu, jag är inte motiverad och det måste jag vara för att kunna träna, annars går jag bara runt på gymmet och slappar och kollar när alla andra tränar och det känns onödigt, så jag tar det lugnt med träningen ett tag nu tills jag känner för det igen helt enkelt!

Vi hörs lite senare, julia har dator hemma hos sig så jag lånar nog den en sväng och berättar hur det går med vårat slott, håll tummarna för oss, puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0