kärlek

är inte kärlek det bästa som finns, bara få kyssa någon när man vill,  gå och lägga sig tillsammans någon varje kväll, vakna upp tillsammans med den man älskar mest på denna jord?! Veta att man alltid har någon att krypa ner hos när allt annat känns skit. När den man älskar håller om en tills man somnar, när man gråter, när man skrattar! ALLTID med andra ord. Det är det mest underbaraste som finns tycker jag, och nu ska jag krypa ner hos min älskling och pussa honom tills jag somnar! God natt <3



kärleeeek


du och jag älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad gulliga ni är tillsammans.<3 kram

2008-11-16 @ 20:22:39
URL: http://michaelamedor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0