Lunch och shopping!

Jag kom precis hem och sitter i telefon och väntar på att få tag i någon på telenor min telefon har gått sönder. buuuh :( allt tar sån himla tid där tycker jag, dom jobbar segt ;p nej då det är många som ringer och dom jobbar så fort dom kan..

Efter lunchen med chatrin som gick bra, så  gick jag förbi gina en sväng och träffade sandra och därifrån så fick jag med mej en ursnygg kjol och en snygg tröja! Jag ska ju inte handla till mej själv nu när julen närmar sig men det är ju svårt när man går och kollar och hittar så mycket snyggt. Så jag tänkte lite för man unna sig själv :) 
 
Jag skulle igentligen gått ut ikväll men känner att jag inte orkar det, ska jobba imorgon och på kvällen ska jag till emmelie men blir en lugn kväll där med för min del, jobb på söndan med :( blää. Men pengarna behövs vill jag lova ..!

Jag får åka in till göteborg och lämna in telefonen, så jag drar mej :)
Vi hörs senare, pusss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0