PartyLördag :)

jag sitter och försöker få iordning på min design i bloggen, men jag är verkligen urkass på det ;p
Dessutom så har jag verkligen inget tålamod att sitta och greja med sånt. Jag blir bara sur när det inte funkar som jag vill!

Kvällen igår var väldigt lugn, jag hämtade upp sandra efter att hon slutat sin praktik, så gick vi och handlade lite och sedan så åkte vi hem till henne och laga mat, tacos blev det. :) Sen var kl redan 8 och IDOOOOL började, så bra var det igår, det bästa var att johan åkte ut! Han är en jätte go kille och duktig men inte som dom andra som är kvar! Han hade gjort sitt liksom! Jag hoppas verkligen att Robin B vinner, han är SNYGG OCH BRA ;D Nu fick han ju sin bil iaf, :) Grattis till dej! 



När klockan var runt halv 3 inatt så åkte jag och hämtade min fulla älskade pojkvän. Du är så söt när du är full älskling :) ;p  Jag älskar dej mer än något annat  <3                    

jag slutar jobbet om  30 min, då kommer alex och hämtar upp mej så ska vi åka till kinan och sätta oss och käka lite god mat och ha lite mysigt :) Efter det så ska vi iväg på 20-årskalas, kul :) Det blir en lugnt med go kväll hoppas jag på med lite vin och goda vänner.. Jag ska ju tyvärr upp och jobba tidigt imorgon så för mej blir det väldigt lugnt..
Vad ska ni göra ikväll?! =)


Vi hörs senare eller imorgon efter jobbet! Ha det bra, puss j

Kommentarer
Postat av: Sandy

SNYGG ROBIN :)

2008-11-30 @ 13:40:51
URL: http://typsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0