seen!

Vaknade nu och jag ska iväg på lunchmöte kl 12! gash.
iaf förlåt att jag inte visade bilderna igår men jag komer hem så sent och var fruktansvärt trött men nu kommer lite bilder iaf. Håll i er. Man ska inte bygga pepparkaksslott efter några glas vin! haha ;p Tack tjejer för en trevlig kväll iaf :)




som sagt julia tyckte det var för trångt på bordet så hon valde att flytta ner på golvet! Gud vad det såg ut när kvällen var slut! ;p


och så här blev slottet inget vidare men vi tappade tålamodet efter att ha hållt på i över 5 timmar med detta så då limmde vi bara ihop det så det stog upp! gud vad fult asså! Men vi försökte iaf och det är huvudsaken ;p


julia när hon ska börja göra lussekatter, men det blev andra mönster på degen med, kolla in!




kolla längst upp i vänster hörn så förstår ni hur mogna vi är! ;p


Tack för en jätte trevlig kväll tjejer även fast inget blev som vi tänkt oss! Men vi hade trevligt iaf ,;p
Nej nu måste jag verkligen dra! jag är jätte seeen. Vi hörs sen :) puss

Kommentarer
Postat av: Sandyyyyy

FAN VA FULT :S

2008-11-29 @ 00:43:44
URL: http://typsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0