stjärnos på is

HEJ =)
Nästa helg åker jag till stockholm för att kolla på stjärnor på is, det ser jag framemot..
Vi åker redan upp på fredag morgon och stannar till söndag. SÅ jag kommer hinna med lite shopping och jag hoppas på utång med :)  Jag sitter och kollar några hotell, men det finns ju så många, men i stan blir det iaf..
Jag har inte varit så intreserad av programet hitils men jag fick ju biljetterna så det ända jag behöver stå för själv är resan upp och hotell, så man tackar ju inte nej, speciellt inte till att åka till stockholm, visst?!



jag hejar på marcus han är ju bara så grym!  Så jag hoppas inte att han
pker ut ikväll ;p




Och dom här två, vad ska man säga, ni är hur sköna som helst!  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0