ladder 49

God kväll :)
Nu är jag hemma, har legat och slappat framför tv:en och ännu mer blir det för världens bästa film är börjat på kanal 4 ladder 49 jag älskar den, men den är sorlig. Ändå sitter jag här framför datorn, men har sett den tusen gånger så jag händer fortfarande med... 

 

Det har varit en väldigt lugn helg för mej, kände att jag behövde det, men nästa helg blir det full fart hela helgen, för ni har vell inte glömt att jag pker till stockholm på fredag?! =)
Jag ska jobba en del i veckan kommer knappt hinna packa vi åker redan tidigt på morgonen på fredag så jag måste fjeska med min handledare om jag kan få vara ledig på fredag, och jag hoppas inte att det är några problem.

Nu tillbaka till filmen ska nog krypa ner i sängen och se klart resten, mycket goare att bara kunna somna sen..
Ha en trevlig kväll allihopa, vi hörs imorgon igen! puss&kram joss<3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Japp, älskar ladder 49, den är bäst! :)

2008-11-17 @ 16:52:16
URL: http://sabinanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0