vill ha något eget!

Nu har vi varit iväg och planerat lite inför sälen, det kommer bli jätte bra! Efter det så åkte vi ner och  kolladelägenheten, det är nära nu, =) jag längtar till at få flytta till något eget! Ha mina egna regler, göra som jag vill! I´nte för att jag inte trivs hemma men det är alltid skönt att ha sitt eget.. Eller hur?!

Nu ska jag ta en dusch och sedan kolla några avsnitt av OC, jag älskar det!
Ha en trevlig kväll allihopa, pusssssss j


det stället är bara så mysigt, vi var där varje kväll och drack goa coktails=)


ge mig sommar, nu nu nu! Visst är jag brun? så choklad brun skulle jag vilja vara året om. älskar de.

Kommentarer
Postat av: Amy

svar; åh tack så hemskt mycket!

2008-11-18 @ 16:05:36
URL: http://amyys.blogg.se/
Postat av: Sandra

SUPER SNYGG!

2008-11-24 @ 12:37:27
Postat av: Sandra

Du är dock lite dålig på att uppdatera, ska du bli som kenza så får du ligga i ;)

2008-11-25 @ 11:24:29
Postat av: Jossefin

sv; jag vet gumman, men har haft fullt upp! haha ;p

Jag ska bättra mej om du lovar att läsa varje dag? ;p haha!

2008-11-26 @ 16:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0