Vilken film

Vilken otroligt dålig film. Ingen jag rekomenderar till er. haha. Man skrattade bara åt dom inte med dom.
Men nu blir det lyxfällan och det vet jag att det är bra. Efter det blir det läggdax för mig, hatar att gå och lägga mig så tridigt men tyvärr så måste jag. Början 7:30 varje dag så måste gå upp 06:00 och den tiden på dygnet är jag mer död än levande. haha..

Såg någon på vakna med the voice igår? När dom sa att Jacob hade fått sparken och att Petra Meade skulle ta hans plats, jag blev helt galen. Är det någon komiker jag inte tycker om så är det hon. Skulle hon få förstöra mitt morgon program tänkte jag men som tur var så var allt bara ett April skämt... TUUUR!

Ha en trevlig kväll bloggar imorgon igen innan jag åker :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Fin blogg :)

2009-04-02 @ 21:33:35
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Johanna

ÅÅÅ gullunge:) Men hur gör man det då?? PUSSS

2009-04-02 @ 21:37:24
URL: http://johannnajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0