SNÖ?

Vad är detta för väder? imorse när jag åkte till skolan så kändes det som att det skulle bli vår på riktigt, solen lyste och vinden blåste lite kallt, precis så är det på våren och nu söar det. GE MIG VÅR.

Det praktiska provet vi hade idag i skolan gick riktigt bra, vilket jag är väldigt glad över för att det väger in så mycket i kursens betyg. Så nu känns magen lugn igen :)

Nu ska jag lägga mig och vila en stund är helt slut. Kl 17 idag har jag tvättid. Segt. Men så är det när man flyttat hemifrån. Man visste in hur skönt man hade det när man bodde hemma förens man har flyttat. Men det är skönt att lära sig ta hand om sin tvätt själv, städa efter sig, handla den mat man ska ha. Betala sina räkningar osv. Det är mer att tänka på än vad man tror.

Vi hörs sen igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0