tisdags mys!

hej :) jag har precis tatt mig en varm lång dusch, det var skönt efter bara en slappis dag. Jag var ledig idag från skolan så har bara njutit framför TV och datorn. Har klickat hem lite kläder på olika sidor. Tänkte visa sen. Det är så farligt att sitta och drömma sig bort på olika klädsidor. Man vill ha allting, om det ändå gick att få det. Men man ska vara glad för det man har, och det är jag!

Imorgon har vi projektredovisning i skolan så det blir en lugn och kort dag 9-12 ungfär, skönt. Men då är det bara att åka hem och sätta sig med Svenska talet i nationella vi har nu på måndag. Det är så mycket nu i skolan men bara denna och nästa vecka kvar, sen går vi ut på praktik i 5 veckor och efter det så väntar ett skönt lov på 1 vecka, och sen är det bara 4 veckor kvar i skolan som kommer vara dom slappaste på gymnasiet. hihi. SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT, jag bill ha den 5 juni nu.

Nu ska jag dricka te och gosa i soffan, min älskling kom hem nu! Vi hörs snart igen.

dålig bild, men bättre än ingen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0