Våffeldagen

Usch vad ont i magen jag har, Simon Alex och jag har precis tryckt i oss massa våfflor med grädde och sylt. Men som tur är så är det bara våffeldagen en gång om året.
Så jag bestämde mig för att gå ut på långpromenad tidigare idag så jag slapp känna allt för mycket ångest över alla våfflor. För snart är det balen bara 2 månader kvar, inte ens det. Så bäst att jag tänker mig för så jag kommer i min underbart fina klänning...

Nu dags för efterlyst, det är lite läskigt det programet men väldigt intresant.. Kollar inte gärna på det själv för då kan jag inte sova sen. Jag är så himla barnslig när det gäller sånt. Är ganska rädd av mig.

Bloggar igen innan jag går och lägger mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sminket är jättebra. särskilt för 170 kr

2009-03-25 @ 21:11:53
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/
Postat av: Nikolina

tack så jätte mycket! desamma :)

2009-03-25 @ 21:32:35
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0